قوانین و مقررات سایت

 قوانین و مقررات :

 

  1. شرکت نرم افزاری آس تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و درج هرگونه موارد سیاسی، غیر اخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی باعث حذف حساب کاربر مورد نظر خواهد شد.
  2. هنگام سفارش ، ثبت یک شماره معتبر و قابل دسترس برای کاربران الزامی است.
  3. استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام در سایت ضروری است و در صورت مشاهده کلمات نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد شد.
  4. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه و غیر واقعی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به عهده کاربر است و در صورت ثبت نادرست این اطلاعات می توانید با واحد مورد نظر تماس گرفته و اطلاعات صحیح را به آن واحد انتقال دهد.
  5. شرکت آس همکاری خود را با بهترین و معتبرترین رستوران‌ها انجام داده است، شرکت آس در این پروسه تنها رابط میان مشتری و  واحد مورد نظر می باشد و لذا مسئولیتی در قبال کیفیت غذا و نحوه ارسال سفارش عهده‌دار نیست.
  6. در پرداخت آنلاین، شما می‌بایست مبلغ کامل را قبل از دریافت سفارش پرداخت نمایید. برای اطمینان از امنیت پرداخت آنلاین و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، اطلاعات بانکی شما قبل از ارسال از طریق اینترنت به درگاه بانک،رمزگذاری می‌شود.
  7. تمامی قیمت کالاهای موجود بر روی وب سایت و اپلیکیشن موبایل توسط رستوران اعلام شده‎است.هر گونه تغییر قیمت در کالاها به عهده همان واحد  می‎باشد.
  8. مبلغی که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده بر روی فاکتور فروش اضافه می‎شود،صرفاً برای واحد مورد نظر است و هیچ مبلغی به شرکت آس تعلق نمی گیرد.
  9. هنگامی که ارسال توسط واحد مورد نظر انجام می‎پذیرد،تحویل به موقع سفارش فقط و فقط به عهده آن واحد خواهد بود
  10. اگر تصمیم به لغو سفارش گرفته‌اید لطفاً فوراً با واحدی که سفارش داده اید تماس بگیرید . اگر رستوران لغو سفارش را قبول کند، هیچ گونه هزینه‌ای متوجه شما نمی‌شود و مبلغ سفارش به حسابتان واریز خواهد شد ولی  اگر رستوران از لغو سفارش خودداری کند (اگر سفارش در حال آماده شدن باشد و یا سفارش ارسال شده باشد)، سفارش لغو نشده و بازگردانی مبلغ مقدور نمی باشد.
  11. اگر واحد مورد نظر سفارش را اشتباه ارسال کند،شما حق دارید که سفارش را تحویل نگیرید و اگر کالایی را از لیست سفارشات شما ارسال نکرده باشد، مبلغ آن کالا می‌بایست به حساب شما بازگردانده شود.


آمار بازدید کننده

بازدید کنندگان امروز: 941
بازدید کنندگان دیروز: 1122
بازدید کنندگان آنلاین: 1
کاربران آنلاین: 1
آی پی شما: 3.83.32.226

نوشته‌های تازه

نوشته‌های تازه