آموزش تعریف صندوق در نرم افزار رستوران آس

تعريف صندوق :

با توجه به اينكه اين نرم افزار به گونه اي طراحي شده است كه چندين كاربر مي توانند با آن كار نمايند لذا هركاربر در زماني كه مشغول كار با نرم افزار مي باشد چنانچه مبلغي را دريافت نمايد بايد اين مبلغ را به صندوق خود واريز نمايد تا مديريت بتواند نظارت كامل بر روي دريافتي هاي هر كاربر در هنگام كار با نرم افزار داشته باشد. لذا جهت رسيدن به اين هدف مديريت بايد براي هر كاربر نرم افزار يك صندوق به نام وي ايجاد نمايد.
براي ورود به پنجره تعريف  صندوق، از نوار منو بر روي گزينه اطلاعات پايه كليك كرده سپس از منوي فوق گزينه تعريف صندوق را انتخاب نماييد.

در پنجره نمايش داده شده جهت ثبت يك صندوق از دكمه هاي موجود در قسمت پايين اين پنجره بر روي دكمه ثبت صندوق كليك نماييد تا پنجره ثبت صندوق باز شود در اين پنجره در قسمت كد صندوق يك عدد وارد نماييد (عددي كه در اين قسمت به عنوان كد صندوق وارد مي نماييد در هنگام واريز و يا برداشت از اين صندوق از
كاربر خواسته مي شود) سپس در قسمت كاربر مجاز بر روي فلش كوچك رو به پايين كليك كرده تا ليست كاربران تعريف شده در نرم افزار  نمايش داده شود سپس كاربر مورد نظر را انتخاب نماييد.

توضيح:

در هنگام نصب نرم افزار يك كاربر به نام مدير سيستم در نرم افزار ايجاد مي شود لذا شما در ليست كاربران مجاز در حال حاضر فقط نام مدير سيستم را مشاهده مي نماييد. بعد از مشخص كردن كاربر مجاز در قسمت بعد نام صندوق دار را وارد نماييد قسمت بعد مربوط به موجودي اوليه و موجودي فعلي صندوق تعريف شده مي باشد. در قسمت آخر با انتخاب هر يك از گزينه هاي صندوقدار مجوز واريز به صندوق را دارد و صندوقدار مجوز برداشت از صندوق را دارد اجازه برداشت و يا واريز وجه به صندوقدار خواهيد داد. در انتها جهت ثبت صندوق بر روي کلید ثبت صندوق كليك نماييد. با فشردن اين دكمه به پنجره ثبت صندوق باز خواهيد گشت و در آنجا مي توانيد صندوق تعريف شده را مشاهده نماييد.جهت اصلاح يك صندوق از بيست صندوق هاي تعريف شده صندوق مورد نظر را انتخاب كرده و سپس کلید اصلاح صندوق را كليك كنيد پس از انجام تغييرات مورد نظر جهت ثبت اصلاحات  کلید اصلاح را كليك كنيد. جهت حذف يك صندوق پس از انتخاب صندوق مورد نظر کلید حذف صندوق را كليك كنيد جهت خروج از پنجره ثبت صندوق کلید بازگشت را كليك نماييد.


آمار بازدید کننده

بازدید کنندگان امروز: 27
بازدید کنندگان دیروز: 292
بازدید کنندگان آنلاین: 1
کاربران آنلاین: 1
آی پی شما: 18.221.41.214

نوشته‌های تازه

نوشته‌های تازه