سوالات متداول

آیا امکان ثبت سفارش از سمت مشتری به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

بله ، با استفاده از اپ رستوران امکان ثبت سفارش از سمت مشتری امکان پذیر است.جهت توضیحات بیشتر با شماره تماس 05137647764 تماس حاصل نمایید.

در هنگام ورود به نرم افزار در قسمت کاربران کاربری وجود ندارد چگونه می توان وارد نرم افزار شد؟

جهت رفع مشکل با شماره پشتیبانی 05137641164 تماس حاصل نمایید. 

جهت تغییر فرم های چاپ شده در هنگام ثبت فاکتور فروش چگونه می توان عمل نمود؟

برای تغییر فرم های چاپی در فاکتور فروش با قسمت پشتیبانی شرکت آس با شماره 05137641164 تماس حاصل نمایید.

امکان گزارش تلفن ها در نرم افزار از کدام قسمت می باشد؟

قسمت امکانات1،گزینه گزارش تلفن ها را انتخاب نمایید.

چگونه می توان گزارش کارکرد کاربران با نرم افزار را چک نمود؟

قسمت امکانات2، عملیات کاربران، گزارش کارکرد کاربران، گزینه تمام عملیات انتخاب نمایید.

امکان ثبت در صد تخفیف برای گروهی از غذاها وجود دارد؟

بله،در منوی اصلی نرم افزار قسمت اطلاعات پایه، قیمت گذاری ، گزینه جشنواره فروش را انتخاب نمایید و در صد تخفیف برای هر گروه را ثبت نمایید.

تعریف منوی غذا در نرم افزار از کدام قسمت می باشد؟

قسمت اطلاعات پایه،تعریف کالا و خدمات،گزینه تعریف کالا و توضیحات کالا را انتخاب نمایید سپس منوی غذایی را در پنجره تعریف کالا وارد نمایید.

جهت ثبت موجودی کالا ها در انبار به چه روشی می توان عمل کرد؟

در منوی اصلی نرم افزار در قسمت عملیات فاکتور،گزینه ثبت فاکتور خرید را انتخاب نمایید.

چگونه می توان شماره فیش ها را صفر نمود؟

در قسمت عملیات فاکتور، عملیات فاکتور فروش، گزینه صفر کردن شماره فیش انتخاب نمایید.

ارتباط نرم افزار بادستگاه کالرآیدی امکان پذیر است؟

بله، جهت اتصال دستگاه کالرآیدی به نرم افزار به شماره ثبت شرکت آس 05137641164 تماس بگیرید سپاسگذارم.  

چگونه می توان برای هر کاربر یک صندوق مجزا تعریف کرد؟

در منوی اصلی نرم افزارابتدا  در قسمت اطلاعات پایه،مدیریت،سربرگ تعریف کاربر ،کاربر را تعریف نمایید سپس در قسمت اطلاعات پایه ،گزینه تعریف صندوق ،صندوق مجزا برای هر کاربر تعریف نمایید.

آیا امکان ثبت هزینه ها وجود دارد؟

بله، ابتدا در قسمت اطلاعات پایه  گزینه تعریف هزینه را جهت تعریف هزینه انتخاب نمایید.سپس در قسمت حسابداری گزینه سند پرداختی را انتخاب و سند هزینه را ثبت نمایید.

چگونه می توان صورت حساب شخص بدهکار را تسویه نمود؟

قسمت حسابداری،گزینه سند دریافتی را انتخاب نمایید و مبلغ بدهکاری شخص را تسویه نمایید.

طریقه ی اشتراک به مشترکین چگونه است؟

قسمت اشخاص،گزینه تعریف شخص را انتخاب نمایید و اطلاعات شخص را وراد نمایید.

گزارش فروش روزانه به چه صورت است؟

در منوی اصلی نرم افزار قسمت گزارش ها،گزارش فاکتورها می توان گزارش روزانه فروش را چک نمایید.

آیا امکان انتخاب نوع نحوه تحویل در فاکتور فروش وجود دارد؟

بله،در پنجره فاکتور فروش با انتخاب گزینه مشخصات راننده،پیک و بازاریاب و…می توان نحوه تحویل را انتخاب نمایید.

چگونه می توان فاکتور فروش را به صورت کارت خوان تسویه نمود؟

در پنجره فاکتور فروش با انتخاب گزینه نحوه تسویه می توان تسویه به صورت کارت خوان را ثبت نمایید.

درثبت فاکتور فروش به صورت بدهکارکردن شخص هم امکان پذیر است؟

 بله،در پنجره فاکتور فروش ابتدا در قسمت مشخصات شخص،شخص مورد نظر را انتخاب نمایید،قبل از انتخاب گزینه ثبت فاکتور تیک تسویه حساب نقدی را برداشته سپس فاکتور را ثبت نمایید.

چگونه می توان در هنگام ثبت فاکتور پیغام”شماره فاکتور تکراری است”برطرف نمود؟

در منوی اصلی نرم افزار قسمت امکانات1،بازسازی اطلاعات،گزینه فشرده سازی عملیات فاکتور انتخاب نمایید.


آمار بازدید کننده

بازدید کنندگان امروز: 14
بازدید کنندگان دیروز: 1426
بازدید کنندگان آنلاین: 1
کاربران آنلاین: 1
آی پی شما: 13.59.156.124

نوشته‌های تازه

نوشته‌های تازه